Monday, March 19, 2007

10-Midju-Brancu, o ya o ya ya, o ya ya ya yaaa...

E mi qui bem
Qui bem di Midju-Brancu
Es flam badiu di fora
Toma cuidadu ku piratinhas

Piratinhas
Rabatam nha fresquinha
N'poi rostu pa fora
Ku ranhu ku lágua n’ ódju

Kantu n’sai
Qui n'bem(bai) pa Portugal
Mama dja flaba mi
Ma studu e sacrificiu

Oh es flam
Si n'bem(bai) pa n'torna bai (bem)
N flas ma mi n’ta bai (bem)
Ma nha raiz me la (li) qui sta

Abri odju mos
Tra mo di quexada
Bu terra si bu ka bai (bem)
Es me qui ta torna bai (bem)

Oi ya, o ya ya, o ya ya ya yaaaa
(2x)

Ami racismu
Kel go n'ka inxinadu
Contra racismu
Kel go n'ka vacinadu
(2x)

Oi ya, o ya ya, o ya ya ya ya
(2x)


E mi qui bem
E mi qui bem
Qui bem di Midju Brancu
Ma mi n'ta bai (bem)
Ma mi n'ta bai (bem)
Ma mi n'ta bai (bem)
Ma nha raiz me la (li) ki sta
(2x)

M.Paiva
(Batucu, Lisboa, 2000/01)

4 comments:

Tânia said...

GANDA MEGA GIGA MILTON,

Oya Oya Oya aaaa aaaa... Viva esse piratinha que vive em ti:) Esta música enche-me o coração... ainda consigo ouvir-te a cantá-la! FAz-me lembrar os campos verdes da CIUP e a Maison PT!*

Filipa said...

eu não apenas consigo imaginar, como até tenho gravada!!
milton!!!! que saudades:)

RP said...

Que saudades desse Oya e da Tunuca! Ler a letra dá logo vontade de cantar...é bom ter ainda a gravaçao para matar saudades de vez em quando!
Rita Palmeira

Pedro Casinhas said...

Caro Milton, com alguns meses de atraso, mas tal como as minhas antecedentes, não pude deixar de me contagiar por um saudosismo dos bons momentos partilhados na Cidade do amor!